Toimitus & Palautus

Toimitusaika

Postitan tuotteita yleensä joka toinen päivä. Heinäkuussa (2021) postitusväli voi olla pidempi, mutta postitan tuotteet kuitenkin viimeistään viikon päästä tilauksesta. Jos postitus jostain syystä viivästyy, lähetän siitä erikseen viestin. Tilaus lähetetään 2-luokan postissa.

Mikäli sinulla on kiire saada tuote, voit esittää toivomuksen tilauslomakkeen lisätietokenttään: pyrin silloin nopeampaan toimitukseen.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan onnijailona.fi -sivustolla.

Eurooppa ja muu maailma

Jos olet tilaamassa tuotteita EU-alueen ulkopuolelle, ole yhteydessä sähköpostitse info@onnijailona.fi

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulu Suomeen on sama 3,50 € riippumatta tilattavista tuotteista.  

Toimitan tilaukset kirjeenä sekä pakettina. Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Mikäli haluat palauttaa tuotteita, ota yhteyttä info@onnijailona.fi

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai olet saanut esimerkiksi väärän tuotteen, ilmoita asiasta osoitteeseen info@onnijailona.fi tai soita 040 7382693.

Jos paketti on vioittunut postissa, toimi seuraavasti:
1.  Näytä vaurioitunut lähetys postivirkailijalle, jotta hän voi täyttää siitä vahinkoilmoituksen.
2. Ilmoita vaurioituneesta lähetyksestä info@onnijailona.fi, jolloin neuvon miten toimia ja lähetän myös uuden tuotteen vaurioituneen tilalle.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.